اشتباهات اسباب کشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 مهر 1399
بازدید : 23
نویسنده : باربر

-عدم کمک گرفتن از شرکت باربری مناسب از اصلی‌ترین اشتباهات اسباب کشی
عدم استفاده از خدمات شرکت‌های باربری در اسباب کشی اولین مورد می‌باشد. شاید فکر کنید که قادر هستید تا به‌تنهایی جابجایی را انجام دهید. ولی بهتر است این مطالب را بدانید. اثاث کشی و حمل وسایل نیازمند تخصص و تجربه هستند. اصولاً بدون داشتن برنامه‌ریزی اصولی نمی‌توان به‌درستی این کار را انجام داد.از مهم‌ترین خطرات و مشکلات اسباب کشی شامل:

آسیب دیدن و زخمی شدن وسایل

خراب شدن وسایل و اثاثیه

و همچنین هزینه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی هست.

انجام جابجایی به‌تنهایی هزینه‌های دور از انتظاری را برایتان خواهد داشت. باید وقت زیادی برای تحقیق و برنامه‌ریزی صرف نمایید. تا بتوانید از عهده باربری اسباب منزل خود برآیید.

به‌راحتی می‌توانید از یک باربری خوب کمک بگیرید. خدمات بسته بندی و حمل وسایل را از این شرکت‌ها دریافت نمایید. برای جلوگیری از اشتباهات اسباب کشی حتماً از ترفندهای مناسب استفاده نمایید. نکات جابجایی اثاثیه را و اسباب کشی در دوران کرونا را جدی بگیرید.

مهم ترین علتی که سبب ایجاد سردرگمی هنگام اسباب کشی می شود عدم داشتن یک برنامه کامل و منظم پیش از شروع جابجایی است.

ما همیشه در اغلب کار های مهم خود پیش از شروع کار برنامه ریزی می کنیم اما به هنگام اسباب کشی به دلیل شلوغی ذهن این موضوع را فراموش کرده و همین مسئله سبب سردرگمی و بلاتکلیفی حین بسته بندی لوازم و اثاث کشی می شود. این که هنگام نقل مکان کردن فورا تمامی وسایل را بسته بندی کنیم کار صحیحی نیست و نیاز به یک برنامه ریزی حساب شده دارد.

· از دیگر اشتباهاتی که بسیار اتفاق می افتد به هنگام بسته بندی اسباب ها است. اشتباه در چیدن آن ها و عدم تفکیک وسایل از جمله مواردی است که علاوه بر سخت کردن کار به هنگام بسته بندی، در هنگام اسباب کشی به منزل جدید و باز کردن بسته ها نیز دچار سردرگمی خواهید شد. این که برای پیدا کردن یک وسیله خاص باید تمام بسته ها را باز کنید و این اتفاق جز ازدحام و سردرگمی برای شخص چیز دیگری ندارد.

· به هنگام جابجایی و حمل بار، شناسایی کردن وسایل ضروری است. اینکه پیش از جابجایی وسایل بدانیم کدام وسایل دست و پا گیر هستند اهمیت زیادی دارد. آنها را شناسایی کرده سپس پیش از سایر وسایل آن را جابجا کنیم. این نکته نیز باعث جابجایی راحت تر بار بوسیله خود و کارگران می شود و همچنین از فضای وسیله نقلیه به طور کامل استفاده مفید خواهد شد.

· اصولا هنگام جابجایی یا خانه تکانی به وسایلی بر می خوریم که مدت ها است آن را گم کرده ایم و یا بدون استفاده باقی مانده اند. بهترین وقت تصمیم گیری برای اینکه آیا به آنها نیاز داریم یا خیر پیش از حمل آن ها به مکان جدید است. اگر قابل استفاده هستند و به آن ها نیاز دارید بهتر است تمامی آن را در یک بسته قرار دهید و با سایر وسایل در یکجا قرار ندهید و یا اگر به آن ها دیگر نیازی ندارید می توانید به امور خیریه اهدا کرده تا با این کار علاوه بر خلوت کردن اطراف خود، کار خیری هم انجام داده باشید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باربری تهران و شهرستان ها و آدرس outobartehran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com